Dube recondiționate la Brașov, platforme perfecte pentru promovare
Banalele dube pe care mulți proprietari au vrut să le dea la fiare vechi au primit o nouă șansă la viață și s-au transformat în platforme perfecte pentru promovarea micilor afaceri din România. Alexandru Vițalariu, un brașovean în vârstă de 33 de ani, a început să recondiționeze modele de Citroen HY, unele vechi chiar și de jumătate de secol, cărora le-a dat o nouă utilitate: spațiu pentru susținerea business-urilor la tot felul de evenimente organizate în țară.Publicitate
Povestea dubelor a început în 2018 atunci când Alex, care este și administratorul unei agenții de creație, a vrut să le ofere clienților o experiență unică de promovare. Pasionat de mașini, tânărul s-a îndrăgostit de modelele de Citroen HY și a ajuns să cumpere 8 astfel de vehicule. Multe mașini erau în stare avansată de degradare, așa că Alexandru a fost nevoit să investească zeci de mii de euro în recondiționarea lor.
„Ne ocupăm cu tot ce înseamnă branding digital și uneori și printat. Ideea creativă a fost că stăm în birou cu colegii, facem lucruri pentru clienți și nu mergem la clienți să vedem neapărat ce se întâmplă. Și am zis cum ar fi să ieșim din birou să facem lucruri. Și dacă putem să facem și bani pe tema asta, de ce nu. Și așa a apărut ideea de dubă, de a merge cumva la eveniment cu o dubă și să vedem cum percepe lumea brandul la fața locului, ceea ce mi s-a părut foarte interesant. Toată lumea știe că avem Citroen-urile astea și dacă ai nevoie de o dubă de asta, știi pe cine suni. O astfel de mașină nou cumpărată merge către una dintre echipele de tinichigerie, asamblare, mecanică și așa mai departe. Se rezolvă motorul, dacă e cazul sau nu e cazul și în final se vopsește. Sunt, după caz, zeci de mii de euro care se investesc”, povestește Alexandru Vițalariu, administratorul firmei de închiriere a dubelor.
În anii lor de glorie, dubele erau folosite pentru tot felul de activități, de la căratul cărților unui bibliotecar francez până la transportul cailor. Cea mai veche mașină a fost fabricată în 1962. Dar odată recondiționate, dubele au căpătat cu totul altă utilitate.Publicitate
„A fost filmată în reclame, în timp ce mergea. Dar de obicei merge pe ideea de punct de vânzare la evenimente destul de mari care se întâmplă de obicei la Cluj, la București sau în alte orașe și sunt poziționate, au casetă luminoasă deasupra, deschise obloanele și mai departe clientul își face treaba”, a mai spus Alexandru Vițalariu.
Dubele retro pot fi folosite la orice fel de eveniment, fie că este organizat într-un centru comercial, în inima marilor orașe sau în mijlocul naturii. Fiecare vehicul are mobilă făcută pe comandă, iar spațiul se poate transforma în funcție de necesitățile fiecărui client în parte.
„E orice vrei tu să fie. Dacă tu ai nevoie de un business cu lactate, vei vinde lactate, dacă ai un business cu pepeni, vei vinde pepeni. Un concept destul de general, destul de amplu, care poate fi multiplicat în șapte miliarde de variante”, spune administratorul companiei.
În funcție de perioadă și model, dubele pot fi închiriate cu prețuri între 250 și 350 de euro pe zi. La acest cost se adaugă transportul de la Brașov către orice locație din țară și retur.
Sursă articol: Brasov.net